nia2

nia2

nia2

nia2

با رازهای شیک پوشی خانواده سلطنتی انگلستان بیشتر آشنا شوید

 

رازهای شیک پوشی پرنسس دایانا

دایانا اسپنسر  در سال ۱۹۶۱ در نورفولک انگلستان متولد شد. دایانا در خانواده‌ای اشرافی به دنیا آمده بود. اسپنسرها از خاندان‌های قدیمی و بسیار مهم بریتانیا هستند که با خانواده سلطنتی بریتانیا هم رابطه نزدیکی دارند. او دو خواهر بزرگتر و یک برادر کوچکتر به نام‌های سارا، جین و چارلز داشت. بعد از اتمام تحصیلات در سوئیس، دایانا به لندن بازگشت. او کار با کودکان را آغاز نمود و به عنوان یک پرستار کودک در مدرسهٔ جوانان انگلستان شروع به کار کرد.

پرنسس دایانا بسیار خوش سلیقه بود و اگرچه ۲۰ سال از زمان مرگ غم‌انگیز او گذشته است، سبک لباس پوشیدنش همچنان زبانزد عام و خاص است. حتی خیلی از افراد استایل پرنسس دایانا را با استایل کیت میدلتون مقایسه می‌کنند و می‌گویند کیت هم پرنسس دایانا را در لباس پوشیدن، به عنوان الگوی خود قرار داده است. او از رنگ‌های و طرح‌ها در استایل خودش استفاده می‌کرد و با پوشیدن این پیراهن‌های زیبا، همه را تحت تاثیر استایل خود قرار داد.

لباس عروس پرنسس دایانا را دو دیزاینر به نام‌های دیوید و الیزابت امانوئل طراحی کردند که زیاد هم مشهور نبودند. طرح این لباس بسیار ساده بود چون فقط همین ۳ نفر (پرنسس دایانا و دو طراح) در طراحی آن دخالت داشتند. آنها می‌گویند پرنسس دایانا با ذوق و شوق، لباس‌های نمونه را روی شلوار جین خود می‌پوشید و امتحان می‌کرد. او عاشق دامن‌های پفی و ابریشمی، و لباس‌هایی بود که کمر تنگ دارند. لباس او در نهایت از ابریشم انگلیسی دوخته شد و یک دنباله ۲۵ فوتی بسیار زیبا داشت.

   

رازهای شیک پوشی کیت میدلتون

کیت میدلتون  همسر شاهزاده ویلیام، همیشه با تیپ جذابش همه را شگفت زده می کند و هیچوقت در جذب نگاه ها به سمت خودش شکست نخورده است. جالب است بدانید کیت میدلتون همیشه هر لباسی را که انتخاب می کند باعث افزایش فروش آن در مارکت های بین المللی می شود. لباس مورد علاقه‌ی کیت میدلتون اغلب کت و دامن است. البته او همیشه کمی هم مدرنیته به ست‌های کت و دامنش اضافه می‌کند تا همیشه خیلی رسمی و خشک نباشد.

 

او پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه در یک فروشگاه لباس مشاور فروش اکسسوری بوده است پس توانایی‌اش در انتخاب بهترین اکسسوری‌ها که خیلی گران هم نیستند جای تعجبی ندارد. وقتی صبحت از اکسسوری می‌شود دوشس کمبریج ساده‌ترین‌ها و کلاسیک‌ها را دوست دارد. او از طرفداران گوشواره‌های آویز است و اغلب ساعت کارتیر خود را به دست می‌بندد. اما به نظر می‌رسد محبوب ترین اکسسوری او الماس باشد. او اکنون مالک چندین قطعه گرانبهای جواهرات است که متعلق به ملکه انگلیس بودند. همچنین او در بسیاری از اوقات از ست گوشواره و دستبندی که هدیه عروسی پرنس چارلز بود استفاده می‌کند.

 

رازهای شیک پوشی پرنس هری

پرنس هری پسر کوچک پرنس چارلز و پرنسس دایانا است و نوه ملکه انگلستان است. او چند ماه قبل با مگان مارکل ازدواج کرد. پرنس هری استایل‌های مختلفی دارد و تابع یک قانون خاص در لباس پوشیدن نیست.  اولین نکته‌ای که در مورد پرنس هری باید به شما بگوییم این است که او رنگ پوست روشنی دارد و تقریباً کنتراست اندکی میان رنگ پوست و موهای او وجود دارد. اگر پوست و رنگ موهای شما هم روشن هستند نباید از لباس‌هایی با کنتراست رنگی بالا استفاده کنید. اگر شما از جمله مردانی هستند که موهایتان مشکی و پوستتان سفید است، می‌توانید هنگام ست کردن رنگ لباس از کنتراست بالا کمک بگیرید.

پرنس هری در لباس پوشیدن خودش معمولاً از رنگ‌های روشن آبی، سرمه‌ای و خاکستری استفاده می‌کند که همگی از جمله رنگ‌هایی هستند که برای آقایانی که رنگ پوست و موهای آن‌ها روشن است عالی است. رنگ‌هایی که نه زیاد روشن باشند و نه زیاد تیره هدف اصلی پرنس هری است. همچنین بر اساس رنگ چشمان آبی هری، استفاده از تک‌رنگ آبی همانند کراوات در لباس‌هایش مشهود بوده است. شاهزاده انگلستان، رنگ‌های دیگری همانند سبز، بنفش و رنگ‌های گرم دیگر را هم می‌پوشد.

 

رازهای شیک پوشی مگان مارکل

مگان مارکل در لس آنجلس متولد و بزرگ شد. او کودکی آرامتری نسبت به همسرش داشته اشت. نام کامل او ریچل مگان مارکل است. والدین او دوریا راگلند و توماس مارکل هنگامی که او ۶ ساله بود از هم جدا شدند. مگان بعد از جدایی پدر و مادرش از هم، با مادرش زندگی می‌کرد. به هر حال او دیگر عضوی از خاندان مشهور سلطنتی در بریتانیاست. بنابراین باید در سبک لباس پوشیدن خود توجه بیشتری داشته باشد و با محدودیت‌هایی نیز مواجه خواهد شد. هیچ یک از اعضای این خانواده حق پوشیدن لباس‌های کوتاه را ندارند. بهترین و ایده‌آل‌ترین لباس زنانه برای مارکل دامن میدی خواهد بود. مگان مارکل همانند کیت میدلتون باید بیشتر با کت و دامن در مراسم عمومی ظاهر شود. رنگ‌های جیغ برای لاک ناخن، استفاده از کیف‌های دستی بزرگ و پوشیدن لباس‌های مشکی رنگ نیز طبق رسوم خاندان سلطنتی بریتانیا برای او ممنوع شده است.

بدون شک مگان مارکل بعد از ازدواجش سعی کرده است سبک پوشش و کمد لباس خود را با قوانین و رسومات خانواده سلطنتی انگلستان تطبیق دهد. او معمولا لباس‌های ساده و رنگ روشن می‌پوشد. خیلی از افراد معتقد هستند او در لباس پوشیدن از پرنسس دایانا و آدری هپبورن الهام می‌گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.