nia2

nia2

nia2

nia2

13 مزایای عمده از توت های آکاسی

انواع توت ها به منظور بهبود سلامت قلب و کمک به کاهش وزن، مراقبت از پوست و هضم کمک می کنند. آنها همچنین به کاهش آلرژی ها کمک می کنند و سیستم ایمنی بدن و انرژی را افزایش می دهند. این میوه یک فلفل دلمه ای، تقویت کننده مغز و یک سلاح عالی در برابر پیری زودرس، سرطان و خستگی ناگهانی و خستگی است. به طور کلی، این توت های معجزه آسایی می تواند تاثیر زیادی بر سلامت شما داشته باشد!

توت آکا چیست؟
انواع توت Acai از نخل آکای می آیند، که به طور گسترده ای در حوزه آمازون یافت می شود. نخل آجیل و توت متعلق به جنس Euterpe است و هشت گونه عمده وجود دارد که عمدتا در باتلاق ها و سیلاب ها رشد می کند. آنها غذای عمده ای از قبیله های بومی را نشان دادند و ارزش تغذیه ای این توت ها را برای سلامتی عمومی خود حیاتی ساختند و گاهی اوقات بیش از 25 درصد از میزان مصرف غذا را تشکیل می دادند.

انواع توت های آکنه یکی از جدیدترین و محبوب ترین راه حل های آلی برای طیف وسیعی از نگرانی های بهداشتی هستند. این است که به طور فعال توسط پزشکان جایگزین استفاده می شود. [1] انواع مختلف اغلب گفته می شود که دارای مزایای مختلف، با توت های آکای سفید که تقریبا به عنوان قدرتمند و قدرتمند به عنوان گونه های قرمز تیره و یا بنفش است. توت دارای یک دانه بزرگ در وسط است که تقریبا 80 درصد از میوه را تشکیل می دهد، اما باقیمانده اندوکربن، پالپ و پوست همه حاوی مواد مغذی مفید است.
 
ادامه مطلب ...

10 شگفت انگیز شاخص گلیسمی پایین میوه برای دیابت

چندین مطالعه پزشکی نشان می دهد که همبستگی بین میوه ها و سبزیجات کم گلیسمی و کاهش بروز دیابت وجود دارد. نه تنها این، بلکه میوه های شاخص گلیسمی کم همچنین کنترل در درمان دیابت را بهبود می بخشد.

شاخص گلیسمی
شاخص Glycemic (GI) به "ناحیه افزایشی منحنی قند خون (AUC) پس از مصرف 50 گرم کربوهیدرات قابل هضم از یک غذای آزمایشی تقسیم شده توسط AUC پس از خوردن مقدار مشابه یک غذای کنترل، به طور کلی از گلوکز یا سفید نان". به عبارت دیگر: توانایی غذا برای افزایش قند خون دو ساعت پس از مصرف غذای غنی از کربوهیدرات. شاخص گلیسمی پایین (<55) به این معنی است که کربوهیدرات در این غذاها به آرامی جذب می شوند، که می تواند برای بدن بهتر از تغییرات تغذیه پس از غذا مفید باشد. [1] غذاها با شاخص گلیسمی بالاتر (> 70) سطح قند خون را سریعتر می کنند. پس از سالها تحقیق، شاخص گلیسمی در حال حاضر به عنوان یک طبقه بندی قابل اعتماد از اقلام مواد غذایی با توجه به اثر گلیسمی خود را پس از غذا شناسایی شده است. شاخص گلیسمی اقلام غذایی که غالبا شامل چربی و پروتئین هستند، محاسبه نمی شود، زیرا این نوع اقلام غذایی کربوهیدرات زیادی ندارد و بنابراین سطح قند خون بدن را تحت تاثیر قرار نمی دهد.

شاخص کم گلیسمی و کنترل دیابت
در دیابت نوع 1، بدن انسولین تولید نمی کند یا قادر به استفاده از آن نیست. افراد مبتلا به دیابت نوع 2 فاقد انسولین هستند و نمیتوانند به درستی از آن استفاده کنند. [2] در دیابت نوع 1 و همچنین در نوع 2 دیابت، یک رژیم غنی از کربوهیدرات میتواند در کنترل گلیسمیک مضر باشد، که ممکن است در ایجاد بیماریهای عروق کرونری و سایر عوارض ماکرووآکولار و میکروواسکولار نقش داشته باشد (مانند نوروپاتی دیابتی) . علاوه بر این، یک رژیم غذایی کم گلیسمی می تواند به جلوگیری یا کنترل دیابت نوع 2 در افراد چاق و اضافه وزن کمک کند. نمونه هایی از مواد غذایی حاوی کربوهیدرات کم GI عبارتند از حبوبات، سبزیجات نشاسته ای، غلات و بیشتر میوه ها. این نوع غذاها به خاطر اثرات مفید آنها بر سلامت و رفاه افراد نیز نامیده می شود.
 
ادامه مطلب ...

اسید آلفا لینولنیک چیست؟

اسید آلفا لینولنیک یک نوع اسید چرب امگا 3 است که می تواند در تعدادی از غذاهای مختلف یافت شود. اگر میخواهید سلامتی و سلامت کلی خود را بهبود ببخشید، افزایش مصرف این ترکیب ارزشمند، جای خوبی برای شروع است.

آلفا لینولنیک اسید چیست؟
اسید آلفا لینولنیک (ALA) یکی از سه اسید چرب ضروری است که از طریق رژیم غذایی ما مصرف می کنیم. آنها ضروری هستند زیرا ما برای آنها برای بقا نیاز داریم، اما از آنجا که بدن ما آنها را تولید نمی کند، بنابراین ما باید آنها را از طریق غذا دریافت کنیم. دو نوع دیگر از اسیدهای چرب، EPA و DHA، عمدتا در ماهی یافت می شوند، اما اسید آلفا لینولنیک یا ALA نیز در دانه های خاص یافت می شود. غذاهای حاوی EPA و DHA معمولا حاوی ALA نیستند و بالعکس - بنابراین باید هنگام انتخاب رژیم غذایی خود آنها را در نظر گرفت. [1] یافتن غذاهای حاوی ALA و چگونگی استفاده از آن برای سلامت شما.

فواید سلامتی
تعدادی از مزایای سلامت اسید آلفا لینولنیک (ALA) مانند بهبود سلامت قلب، کاهش فشار خون و درمان دیابت در میان دیگران وجود دارد.
 
ادامه مطلب ...

Top 5 جایگزین روغن گیاهی برای پخت

دانستن راه خود را در اطراف بهترین جایگزین های روغن نباتی برای پخت، اطمینان حاصل کنید که شما در آشپزخانه خود را به عنوان نانوایی اصلی باقی می ماند، حتی زمانی که از این عنصر کلیدی گم شده اید.

روغن نباتی که به صورت تجاری فروخته می شود، معمولا ترکیبی از نخل، ذرت و سایر روغن های صنعتی پخت و پز است. این در بسیاری از دستور العمل های پخت برای اضافه کردن چربی بدون عطر و طعم اضافی استفاده می شود. [1] روغن سبزیجات دارای نقطه دود بالا است، بنابراین آن را در معرض سوزی قرار می دهد و نمی کوشد. این یک کلاه ایمنی معمولی در سراسر جهان است و به راحتی در فروشگاه های مواد غذایی یافت می شود.

جایگزین روغن نباتی برای پخت
بهترین راه برای استفاده از جایگزین های روغن گیاهی برای پخت، این است که اگر سعی در کاهش چربی در یک دستور غذا دارید. با این حال، گاهی اوقات شما فقط می خواهید برخی از کوکی ها تراشه شکلات را شلاق بیاورید، اما روغن نباتی در کمد ندارد. هر کدام از این شرایط، این مواد جایگزین خوبی هستند یا نه.
 
ادامه مطلب ...

6 جایگزین دانه گندم شگفت انگیز

دانستن همه بهترین جایگزین های دانه گشنیز ممکن است مهم باشد اگر شما بدون این ادویه طعم دهنده در وسط یک دستور غذا پیدا کنید!

جایگزین های دانه گشنیز
جایگزین دانه گشنیز ممکن است در ردیف ادویه خود باشد، به عنوان مشخصات طعم این دانه ها به طور خاص منحصر به فرد نیست. از همان نام گیاه گرفته شده، گشنیز در سراسر جهان برای طعم دادن طیف وسیعی از ظروف استفاده می شود. [1] دانه های گشنیز به ویژه در دستور العمل های کاری، chutneys، نان و غذاهای گوشتی بسیار محبوب هستند. آنها طعم های خاکستری، گرم و لیمو را به یک ظرف می دهند. شما متوجه خواهید شد که اگر صرفا این اسپری را ترک کنید، چیزی از دست نرفته است. خوشبختانه، طیف وسیعی از جایگزین های احتمالی برای دانه های گشنیز مانند کود گندم زمستانه، سیب زمینی، رازیانه، بذر فلفل، دانه زیره و سایر مخلوط های دانه وجود دارد.

گشنیز زمین
گشنیز زمین نه به عنوان دانه های قوی است، اما دارای یک طعم بیشتر در غلظت بالاتر است. سعی کنید با استفاده از 3/4 مقدار مورد نیاز برای دانه های گشنیز و تنظیم با توجه به طعم. لازم به یادآوری است که ادویه جات ترشیاب پودر بیشتر ذخیره می شود و قدرت آن کمتر می شود. گشنیز زمین می تواند جایگزین خوبی در ظروف مایع باشد که پودر را جذب می کند.
 
ادامه مطلب ...