nia2

nia2

nia2

nia2

بالا 7 جایگزین فلفل ذرت

اگر شما نیاز به جلوگیری از این نوع غلات معمولی دارید، هر دو به عنوان یک وعده غذایی یا به عنوان یک عنصر در دستور العمل های دیگر، مقدار زیادی جایگزین پوسته ذرت موجود در بازار وجود دارد.


جایگزین فلفل ذرت

از آنجاییکه این غلات صبحانه محبوب در بسیاری از دستور العمل های مختلف ظاهر می شود، بسیاری از مردم به دنبال جایگزین های ذرت ذرت در بستر خود هستند. از کوکی ها تا قارچ های سرخ شده و بستنی به نوعی کاسه ای مرطوب می پردازد، دانه های ذرت می توانند یک بافت تلخ و یک ظاهر شیرین و شور را به ظرف شما ارائه دهند. اگر ترجیح می دهید یک صبحانه پخته شده داشته باشید و یا فروشگاه هفتگی خود را انجام ندهید، در اینجا برخی از جایگزین های عالی ذرت وجود دارد.

  سایر غلات

شما می توانید دانه های ذرت را در یک دستور غذا (یا صبحانه) با غلات مشابه جایگزین کنید. دانه های سبوس یا دانه های گندم، دانه های جایگزین مشابهی هستند و به عنوان یک جایگزین، بهترین آنها در دستور العمل های شیرین است. [2]


نان خشک یا پانکو

هر دو پودر کاکائو سنتی و پانکو (سبک ژاپنی پودرهای سوخاری) به خوبی برای ایجاد ترشی ترد برای پخت و پز گوشت کار می کنند. اگر طرز تهیه سوسیس را در خانه دارید، سعی کنید روغن، گیاهان، نمک یا ادویه جات را اضافه کنید تا عطر و طعم مورد نظرتان را بدست آورید.

کوارتون ها

اگر توت کتان را از قبل تهیه کرده اید، سعی کنید آنها را خرد کنید تا انجیر مشابهی را برای ذرت ذرت دریافت کنید. پس از خرد شدن، آنها شبیه پودرهای سوخاری هستند (نگاه کنید به بالا)، هرچند که با طعم بیشتری برخوردارند. این جایگزین مخصوص دستورالعمل های طعم دار مناسب است.



Crackers ساده

مانند کتانون ها، کراکر ها می توانند به عنوان یک جایگزین بافتی برای دانه های ذرت در هر دو دستور العمل شیرین و خوشمزه ساخته شوند. اگر با استفاده از کیکرهای ساده در دستور العمل های شیرین و نمک و روغن اگر از آنها در دستور العمل های طعم دار استفاده کنید، عسل یا قند و دارچین را اضافه کنید. کراکرهای بدون گلوتن همچنین می توانند جایگزین خوبی برای افرادی باشند که رژیم غذایی کم سلیاک و گلوتن را کاهش داده اند. [4]


بیسکوییت

بیسکویت های گوشتی خرد شده به عنوان یک جایگزین برای لکه های ذرت در دستور العمل های دسر، به ویژه به عنوان یک پایه یا سرکه استفاده می شود.


چیپس

چیپس سیب زمینی شکسته، ذرت یا میوه می تواند جایگزین خوبی برای دانه های ذرت در دستور العمل های خوشمزه باشد. هنگام استفاده از تراشه به عنوان جایگزین پوسته ذرت، نیازی به افزودن نمک اضافی نخواهید داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.