nia2

nia2

nia2

nia2

6 جایگزین دانه گندم شگفت انگیز

دانستن همه بهترین جایگزین های دانه گشنیز ممکن است مهم باشد اگر شما بدون این ادویه طعم دهنده در وسط یک دستور غذا پیدا کنید!

جایگزین های دانه گشنیز
جایگزین دانه گشنیز ممکن است در ردیف ادویه خود باشد، به عنوان مشخصات طعم این دانه ها به طور خاص منحصر به فرد نیست. از همان نام گیاه گرفته شده، گشنیز در سراسر جهان برای طعم دادن طیف وسیعی از ظروف استفاده می شود. [1] دانه های گشنیز به ویژه در دستور العمل های کاری، chutneys، نان و غذاهای گوشتی بسیار محبوب هستند. آنها طعم های خاکستری، گرم و لیمو را به یک ظرف می دهند. شما متوجه خواهید شد که اگر صرفا این اسپری را ترک کنید، چیزی از دست نرفته است. خوشبختانه، طیف وسیعی از جایگزین های احتمالی برای دانه های گشنیز مانند کود گندم زمستانه، سیب زمینی، رازیانه، بذر فلفل، دانه زیره و سایر مخلوط های دانه وجود دارد.

گشنیز زمین
گشنیز زمین نه به عنوان دانه های قوی است، اما دارای یک طعم بیشتر در غلظت بالاتر است. سعی کنید با استفاده از 3/4 مقدار مورد نیاز برای دانه های گشنیز و تنظیم با توجه به طعم. لازم به یادآوری است که ادویه جات ترشیاب پودر بیشتر ذخیره می شود و قدرت آن کمتر می شود. گشنیز زمین می تواند جایگزین خوبی در ظروف مایع باشد که پودر را جذب می کند.
  سیلانترو
گیاه Cilantro از همان گیاه می آید، اما در مرحله زودتری در حال رشد است. بنابراین، آنها می توانند عطر و طعم مشابه را برای دانه های گشنیز، اما آن را کمتر قوی و دارای طعم تازه تر. با توجه به ملایم بودن طعم، بهتر است از سیب زمینی به عنوان یک جایگزین برای دانه های گشنیز در ظروف تازه مانند رایت خیار استفاده کنید.


دانه رازیانه
دانه های روغنی به طور مشابه در عطر و طعم، دارای طعم شیرین است که برخی از مردم دوست دارند و دیگران به شدت دوست ندارند. بهتر است قبل از استفاده از این جایگزین به طور آزادانه، سلیقه مهمانانتان را بررسی کنید. از 1/4 کمتر از مقدار توصیه شده از دانه های گشنیز استفاده کنید و در صورت لزوم مقدار آن را افزایش دهید. [2] اگر هیچ گونه اعتراض قوی به عطر و طعم شیرین بیان وجود نداشته باشد، دانه های روباه خوب به عنوان یک جایگزین در سوپ ها، نان، دسرها و کره ها کار می کنند.

زیره
بذر چمنزار یک جایگزین عالی برای دانه های گشنیز در سوپ، سالاد و نان است. هر دو بذر دارای عطر و طعم هستند. ممکن است دانه های مهره ای برای دانه های گشنیز را در نسبت 1: 1 جایگزین کنید.

دانه زیره سبز
جایگزین قابل اعتماد که طعم مشابه آن را روشن می کند، دانه های زیره سبز به عنوان جایگزینی برای دانه های گشنیز در دستور العمل های اسپانیایی و غذاهای گوشتی کار می کنند. [3]

مخلوط دانه
ممکن است دانه های فوق (رنجه، سیبرال و زیره) را در مقادیر مساوی مخلوط کنید تا یک عطر و طعم تر و پیچیده تر داشته باشید که جایگزین قابل توجه و دقیق برای دانه های گشنیز می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.