nia2

nia2

nia2

nia2

Top 5 جایگزین روغن گیاهی برای پخت

دانستن راه خود را در اطراف بهترین جایگزین های روغن نباتی برای پخت، اطمینان حاصل کنید که شما در آشپزخانه خود را به عنوان نانوایی اصلی باقی می ماند، حتی زمانی که از این عنصر کلیدی گم شده اید.

روغن نباتی که به صورت تجاری فروخته می شود، معمولا ترکیبی از نخل، ذرت و سایر روغن های صنعتی پخت و پز است. این در بسیاری از دستور العمل های پخت برای اضافه کردن چربی بدون عطر و طعم اضافی استفاده می شود. [1] روغن سبزیجات دارای نقطه دود بالا است، بنابراین آن را در معرض سوزی قرار می دهد و نمی کوشد. این یک کلاه ایمنی معمولی در سراسر جهان است و به راحتی در فروشگاه های مواد غذایی یافت می شود.

جایگزین روغن نباتی برای پخت
بهترین راه برای استفاده از جایگزین های روغن گیاهی برای پخت، این است که اگر سعی در کاهش چربی در یک دستور غذا دارید. با این حال، گاهی اوقات شما فقط می خواهید برخی از کوکی ها تراشه شکلات را شلاق بیاورید، اما روغن نباتی در کمد ندارد. هر کدام از این شرایط، این مواد جایگزین خوبی هستند یا نه.
  کوتاه شدن
کوتاه شدن به سادگی روغن نباتی است که به شکل نیمه جامد هیدروژنه شده است. این یکی از بهترین جایگزین های روغن گیاهی برای پخت است اگر شما آن را داشته باشد. چندین مارک تجاری به طور منظم در بخش پخت و پز فروخته می شود. کوتاه بودن بدون چربی است و باید قبل از استفاده از آن ذوب شود تا اطمینان حاصل شود که از مقدار مایع درست شده در دستورالعمل استفاده می کنید.


مارگارین
مارگارین یک محصول دیگر است که در ابتدا از روغن گیاهی ساخته شده است و بنابراین یک جایگزین بزرگ را تولید می کند. تنها تفاوت این است که مارگارین به طعم مانند کره فرموله شده است، بنابراین ممکن است طعم کره ای را به دستور غذا اضافه کنید. [2] قبل از استفاده برای دقت مایع آن را ذوب کنید.

کره
کره یک چربی شیر قوی با چربی است و هنگامی که به جای روغن گیاهی استفاده می شود، بافت خامه ای و غنی در محصولات پخته تولید می شود. [3] در واقع، بسیاری از مردم ترجیح می دهند که به جای روغن گیاهی هیدروژنه استفاده از کره، که یک ساختار نسبتا قوی تر و طعم عالی را فراهم می کند. این یک جایگزین عالی برای استفاده از روغن های گیاهی دیگر است، مانند کباب کردن و سرخ کردن، زیرا کره دارای نقطه دود خیلی پایین تر از روغن گیاهی است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.