nia2

nia2

nia2

nia2

13 مزایای عمده از توت های آکاسی

انواع توت ها به منظور بهبود سلامت قلب و کمک به کاهش وزن، مراقبت از پوست و هضم کمک می کنند. آنها همچنین به کاهش آلرژی ها کمک می کنند و سیستم ایمنی بدن و انرژی را افزایش می دهند. این میوه یک فلفل دلمه ای، تقویت کننده مغز و یک سلاح عالی در برابر پیری زودرس، سرطان و خستگی ناگهانی و خستگی است. به طور کلی، این توت های معجزه آسایی می تواند تاثیر زیادی بر سلامت شما داشته باشد!

توت آکا چیست؟
انواع توت Acai از نخل آکای می آیند، که به طور گسترده ای در حوزه آمازون یافت می شود. نخل آجیل و توت متعلق به جنس Euterpe است و هشت گونه عمده وجود دارد که عمدتا در باتلاق ها و سیلاب ها رشد می کند. آنها غذای عمده ای از قبیله های بومی را نشان دادند و ارزش تغذیه ای این توت ها را برای سلامتی عمومی خود حیاتی ساختند و گاهی اوقات بیش از 25 درصد از میزان مصرف غذا را تشکیل می دادند.

انواع توت های آکنه یکی از جدیدترین و محبوب ترین راه حل های آلی برای طیف وسیعی از نگرانی های بهداشتی هستند. این است که به طور فعال توسط پزشکان جایگزین استفاده می شود. [1] انواع مختلف اغلب گفته می شود که دارای مزایای مختلف، با توت های آکای سفید که تقریبا به عنوان قدرتمند و قدرتمند به عنوان گونه های قرمز تیره و یا بنفش است. توت دارای یک دانه بزرگ در وسط است که تقریبا 80 درصد از میوه را تشکیل می دهد، اما باقیمانده اندوکربن، پالپ و پوست همه حاوی مواد مغذی مفید است.
  ارزش غذایی
انواع توت ها حاوی کربوهیدرات، فیبر رژیم غذایی، چربی های سالم و پروتئین و غنی از ویتامین ها و مواد معدنی هستند. [2] آنها حاوی ویتامین A، ویتامین E و ویتامین C هستند. از میان مواد معدنی، توت های آکاسی شامل کلسیم، آهن، پتاسیم و سدیم هستند.

مزایای بهداشتی توت آکای
بیشترین تحقیقات در مورد مزایای سلامت توت های آکاسی در زیر توضیح داده شده است.

بهبود سلامت قلب و عروق
توت های آکاسی حاوی مقادیر بالایی از آنتوسیانین ها هستند که یک نوع آنتی اکسیدان های گیاهی هستند. [3] آنتی اکسیدان ها رادیکال های آزاد را هدف قرار داده و از بین می برند و مسئولیت انواع مختلف بیماری ها و بیماری ها، از جمله بیماری های قلبی را تشکیل می دهند. آنتوسیانین ها با تنظیم کلسترول خون با کاهش LDL (بد) کلسترول مرتبط هستند، در نتیجه خطر ابتلا به آترواسکلروز، سکته مغزی و حمله قلبی را کاهش می دهد. [4]


تنظیم فشار خون
انواع توت های آکاسی دارای مقدار زیادی استروئل گیاهی هستند که به عنوان وازودیلاتور عمل می کنند و رگ های خونی را برای کاهش فشار خون، جلوگیری از لخته شدن خون می توانند منجر به سکته مغزی و حملات قلبی و به طور کلی گردش خون و اکسیژن شدن خون را بهبود ببخشند. [5] [6]

کاهش وزن
تحقیقات نشان می دهد که پالپ آکاسی می تواند در کاهش وزن کمک کند. [7] نه تنها باعث کاهش وزن می شود، بلکه موجب کاهش وزن و کاهش وزن می شود. در سال های اخیر، مکمل های کاهش وزن و قرص های آکنه به شدت محبوب بوده و اگر چه نتایج به طور یکنواخت موفق نیستند، تعدادی از توصیفات مثبت در مورد یکسان وجود دارد.

یک مطالعه نشان داد 30 روز از استفاده از توت های آکاسی منجر به سطح پایین انسولین ناشتا و سطح گلوکز، و نیز کاهش کلسترول در کل. [8] محتوای فیبر بالا از انواع توت Acai همچنین می تواند اشتها را کاهش دهد و درد گرسنگی همراه با overeating و افزایش وزن را متوقف کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.