nia2

nia2

nia2

nia2

آموزشگاه زبان سخن برتر

در آموزشگاه زبان سخن برتر کلاس های مکالمه زبان های خارجی با آخرین متدهای روز دنیا برگزار می شود. کلاس های مکالمه شامل موارد زیر است.

 

·         کلاس مکالمه زبان انگلیسی (اینجا)

·         کلاس مکالمه زبان آلمانی (اینجا)

·         کلاس مکالمه زبان ترکی استانبولی (اینجا)

·         موسسه زبان (اینجا)

تمرکز بر مکالمه در کلاس های مکالمه زبان سخن برتر

در کلاس مکالمه زبان انگلیسی آموزشگاه زبان سخن برتر، شما نیازی به یادگیری مستقیم گرامر زبان انگلیسی ندارید. یکی از دلایلی که بسیاری از مشتاقان یادگیری زبان انگلیسی با وجود علاقه فراوان و نیاز بسیار زیاد به این زبان بین المللی، یادگیری آن را بارها رها کرده اند این است که از یادگیری گرامر آن خسته شده اند. ما با استفاده از جدیدترین متدهای آموزشی روز دنیا در کلاس مکالمه زبان انگلیسی خود، نیاز به یادگیری گرامر را تقریبا از بین برده ایم و سعی مان این است که به همان شیوه ای که کودک زبان مادری خود را می آموزد به شما زبان انگلیسی را تعلیم دهیم. کلاس های زبان انگلیسی آموزشگاه سخن برتر به 2 نوع کلاس مکالمه زبان انگلیسی نیمه خصوصی و کلاس مکالمه زبان انگلیسی خصوصی تقسیم می شود.  

یکی از مشکلات بزرگ زبان آموزان آلمانی، اجبار به یادگیری گرامر زبان آلمانی است. زبان آلمانی دارای یکی از سخت ترین و پیچیده ترین گرامرها بین زبان های اروپایی است. در کلاس مکالمه زبان آلمانی سخن برتر شما نیاز زیادی به یادگیری گرامر زبان آلمانی را ندارید. ما با استفاده از جدیدترین متدهای آموزش آلمانی روز دنیا با به حداقل رساندن نیاز به یادگیری گرامر زبان آلمانی، کلاس مکالمه زبان آلمانی را برگزار می کنیم. کلاس های مکالمه زبان آلمانی به صورت مختلط در آموزشگاه زبان آلمانی سخن برتر برگزار می شود. کلاس های زبان آلمانی آموزشگاه سخن برتر به 2 نوع کلاس مکالمه زبان آلمانی نیمه خصوصی و کلاس مکالمه زبان آلمانی خصوصی تقسیم می شود.

همیشه یکی از مشکلات بزرگ زبان آموزان در یادگیری زبان ترکی استانبولی، یادگیری گرامر آن بوده است. در کلاس مکالمه زبان ترکی استانبولی آموزشگاه زبان سخن برتر، تمرکز ما بر یادگیری مکالمه بجای ایدگیری گرامر پیچیده و مشکل زبان ترکی است. در کلاس مکالمه زبان ترکی استانبولی شما تنها به اندازه مورد نیاز و حداقلی گرامر زبان ترکی را خواهید آموخت. در کلاس زبان ترکی سخن برتر ما شما را مرحله به مرحله و به شیوه ای که کودکان زبان مادری خود را می آموزند، زبان ترکی استانبولی را به شما خواهیم آموخت. کلاس های زبان ترکی استانبولی آموزشگاه سخن برتر به 2 نوع کلاس مکالمه زبان ترکی استانبولی نیمه خصوصی و کلاس مکالمه زبان ترکی استانبولی خصوصی تقسیم می شود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.